Dating i landet

The earliest citas rapidas Landet artifacts in Mexico are chips of stone tools found near campfire remains in the Valley of Mexico and radiocarbon-dated to circa 10, years ago. Mexico is the site of the domestication of maize, tomato, and beans, which produced an agricultural enabled citas rapidas Landet transition from paleo-Indian hunter ... Online dating i Danmark. Mød folk & gå på date i Danmark. Over 485 mio. brugere søger kærligheden på Badoo! Dating in Lander is not exactly a walk in the park. Each profile is scanned, each bio description is fact-checked, and each photo uploaded is manually verified. Join Match.com, the dating in landet leader in online dating with more dates, more relationships and more marriages than any other dating …. Wyoming is known as the 'Cowboy State' and ... Online dating i Norge. Treff folk & finn en date i Norge. Over 485 millioner brukere finner kjærligheten på Badoo! Dating for folk på landet Leder du efter en, der holder af dyr, bondegårde og det landlige liv, så er farmerdating formentlig det rigtige sted at lede for dig. På siden vil du møde landmænd og -kvinder, folk, der bor på landet, og folk, der gerne vil uden for storbyen til en tilværelse med lidt mere ro på. Although the pair began dating in 2013, they were reportedly not together in February 2017 when Kraft was spotted with another woman at a Celtics Game, according to the Boston Globe. Welcome to the fastest growing deception tool of our time. Millions of people no longer have to leave their house, dress up or even be nice, in order to connect. Not like back in the 20th century when people had to make an effort to get a date. It might involve some serious consideration… She is not dating anyone currently. Erika had at least 1 relationship in the past. Erika Linder has not been previously engaged. Despite her ability to play both genders, she definitively identifies herself as female. According to our records, she has no children. Like many celebrities and famous people, Erika keeps her personal and love life ... Familie dating…. March 8, 2020 March 8, 2020 ~ Maria. Den familie vi har boet sammen med siden vi flyttede på landet skal jo desværre tilbage til storbyen. Det er stadig svært at forstå at det virkelig skal ske, fordi at det er dem vi har lavet det her eventyr sammen med. De var så seje og troede på os og vores drøm og de blev en ... Dating.dk er uden tvivl den største spiller på det danske marked inden for dating online. Siden har over 200.000 medlemmer, der alle deler drømmen om at finde kærligheden. Og i over 20 år har dating.dk skabt de perfekte rammer for netop det. En stor fordel ved siden er, at du finder en jævn kønsfordeling.

Eine Frage bzgl. der Verhütung.

2020.08.10 13:28 thatguyfromgermany Eine Frage bzgl. der Verhütung.

Moino ihr Süßen,
Ich habe neulich eine kleine Diskussion mit einer Freundin geführt und würde gern mal in die Runde fragen, wie ihr das so seht.
Man(n) stelle sich vor man gehe auf ein Date. Ein einfaches Date, ohne großartige vorherige Abstimmungen über den Ausgang des Treffens. Man versteht sich gut und entscheidet sich noch zum Mädle zu gehen.
Es wird heiß und daher zieht man sich die Klamotten aus und landet im Bett. Jetzt der Kern der Frage: Muss der Mann Kondome dabei haben? Sollte die Frau auch welche zuhause haben?
Ich sehe es folgendermaßen:
Jeder sollte bei sich zuhause Kondome aufbewahren. Wenn der Mann einen unter- oder überdurchschnittlichen Penis hat, sollte er immer Kondome bei sich tragen, da man das als Frau ja leider nicht riechen kann.
Ich finde, wenn man auf ein Date geht und Kondome mitnimmt, dann setzt man etwas voraus, oder erwartet etwas, was man so nicht erwarten sollte. Außerdem können Kondome in Hosentaschen und Geldbeuteln gerne mal kaputt gehen.
Meine Diskussionspartnerin hat da den Hardliner Ansatz vertreten, dass es immer die Aufgabe des Mannes sei Komdome zu besitzen.
Was denkt ihr?
Grüße ihr Brudis und Schwetis.
submitted by thatguyfromgermany to de [link] [comments]


2020.06.15 12:44 surfergrl89 Jeg har oplevet racisme og diskrimination i Danmark. Er der måske andre?

Jeg er normalt kun en lurker her på Denmark; og kun har postet et par gang, når jeg har spørgsmål om kultur, politik osv. De sidste uger har jeg været skuffet over, hvordan medierne, sociale medierne og Denmark har reageret til racisme-debatten - ikke fordi jeg er uenig med jer, som laver sjov med "venstrefløjen", den sorte kvinde hvis navn jeg ikke kan huske, or whatever. Men fordi jeg synes, nogle af de jokes I har lavet faktisk er ganske racistisk (uanset hvor meget vedkommende har fortjent at blive kritiseret/lavet sjov med), og at jeg synes, det er foruroligende, at nogle få faktisk påstår, racisme ikke er et problem i DK.
Jeg kender ikke meget til danske reglepolitik. Jeg vil hellere ikke sige, at man kan overføre BLM og Amerikanske racisme i Danmark. Jeg vil dog sige, at dem som påstår, at systemisk racisme, soft racisme, og racisme i det hele taget ikke er et problem i Danmark har taget fejl. Måske har jeg taget fejl i min opfattelse. Måske min shitty, ikke-flydende dansk har ført mig til at misforstå de kommentarer, som har "inspireret" mig til at skrive denne post. Måske bliver jeg bare downvoted to hell. Jeg håber alligevel, at I vil lytte.
Nej, jeg bliver ikke dræbt af politiet og ja, denne post er en stor fallacy i sig selv, da den kun er om mine erfaringer. Forhåbentligt kan det dog vise danskerne og Denmark, at livet ikke er så peachy perfect for de udlaændinge, hvis grund til at flytte her ikke er for at arbejde hos Mærsk/Total.
Baggrund: Har boet i DK i 3 år, mørkhudet Asiat, en forældeen del af familie er Amerikaner. En del af forskellige new commmeforeigners i DK grupper (for social activities and networking). Var journalist og skribent i mit hjemland/i USA. Studerende nu.
Jeg ved, at denne post er emotionelt ladet fremfor at være baseret på statistik/research/whatever. Jeg er også klar over, at jeg slet ikke er undertrykt og har mange muligheder ift. minorititer i andre lande.
Jeg håber stadig, at I overvejer, at Danmark ikke er et perfekte, racisme/diskriminations-fri land. Mange udlænding har sandsynligvis oplevet "små," irriterende diskrimination, som har gjort livet vanskeligere for dem i forskellige grader. Jeg håber, I giver plads til dem, som ikke har oplevet den Danmark, som I har; som har en anden opfattelse af et land, som vi elsker og respekterer, men som nogle gange føler som ikke landet ikke elsker og respekterer os. (Jeg taler overhoved ikke for hele minoritetsgruppen, bare for mig selv og dem jeg kender, som har haft samme foølelseoplevelser).
Det er ikke for at sige, at DK er et lorte sted. Tværtimod. Det er hellere ikke for at sige Danmark og alle danskere er racistiske.
Man kan dog ikke bare lave memes om, at racisme ikke findes i Danmark. Og jeg synes, hvis jeg skulle været ærlig, at mange danskere er ufølsomme med deres ord/argumentejokes - og disse samme mennesker virker ret defensiv om Danmarks "progressiveness", når konfronteret med andre meningeopfattelser.
PS Der er en ung mand, som jeg følger, som har delt mange links om research/artiklestatistikker mht. racisme i Danmark: https://www.facebook.com/rbrygger; her er en podcast, som jeg synes var interessant (ikke at jeg er enig i det) https://avisendanmark.dk/artikel/racismeforsker-danskerne-er-selvglade-nationalister-som-ikke-kan-erkende-racisme?fbclid=IwAR0wYgLGgOu0IStjOQHdmVQDhox3uWyo_u8dIbCkW1ncysURVqAvFcl3xy4; her er en essay, som jeg også synes kunne være relevant: https://www.facebook.com/theLLAG/photos/a.493561587401992/2981563645268428/?type=3&theater
PPS vil bare tilføje, at jeg også synes, at det virker som om, reaktionen og kritikken til den sorte kvindes “racisme” har været meget mere grov og voldsom end til Paludans (hvor det synes, at viiiiiiirkelig mange danskere forsvarer Paludans bullshit for “ytringsfrihed”).
PPPS har slet ikke tid og energi til at tjekke grammaspelling og genlæse hvad jeg har skrevet, so apologies in advance
EDIT: JEG HAR GLEMT AT TILFØJE DEN VIGTIGSTE!!!!!
Min mands bedstevens bror havde en kæreste fra Australien. De vil gerne flytte her. Efter at ansøge og det hele, ringede han til the department for immigration (or whatever department is in charge of this called) to ask how good the chances of his wife were for being able to move here. Han sagde, at kvinden nægtede at svare; men efter at have presset hende, så sagde hun noget i retning af "Du har ikke noget du skal være bekymret for, hvis din kone kommer fra australien. Det er kun dem, som kommer fra uonskede lande ligesom i mellemøsten, som vil blive afvist." Det hele endte med at processen var for stressende selv for dem, at de blev skilt. (de giftede sig, fordi de havde hørt, det skulle være nemmere for dem at komme her som gift). Hvis i nogen sinde er i esbjerg, find en rock-bar med en bartender, som har været i australien. Han vil sikkert bekræfte denne (dog lad være med at vise denne post for at gemme min identitet lol).
EDIT 2:
yoooo a few of you guys are really defensive, damn. i'm not attacking denmark, jeez. i never even said i hate danes or that i hate being here or that denmark is worse than USA or that denmark is a racist shithole lol. me writing this post is NOT me complaining, regardless of what tone my danish writing gave off. i even outright admitted this post is devoid of statistics and is a big fallacy in itself, since it's just a bunch of hastily listed first-hand experiences and generalizations with no scientific basis.
i'm just suggesting that there's another side of denmark that some of us might not have seen/heard of/experienced - and for the betterment of our society and country, we ought to be open to hearing other people's perspectives. otherwise, we're just hiding the ugly parts of society under a rug and pretending they don't exist (and effectively saying these people also don't exist) - instead of tackling them and finding a solution head-on. just because i like denmark as a whole, doesn't mean i'm gonna shut up if i think there's parts of it that can and should be improved. denmark being good does not equal to it being immune from criticism/improvement.
EDIT 3:
Skal også nævnes, at vi havde en klassekammerat på HF, der blev smidt ud. Sort, havde baggrund som ex gang member, fattig familie fra somalien (kan ikke huske om han var født her eller om de flyttede da han var en baby). Gik i skole nogle uger efter han blev løsladt; havde lidt PTSD-agtig symptomer når han er i en klasselokale blandt mennesker, men fulgte opgaverne, lektier, m.m. fint! (Lærerne sagde selv, han har potentielle og er klog). Problemet var, at han fik for meget fravær på et tidspunkt for whatever reason (maybe PTSD eller reintegration to society problems eller andre årsager; da han begyndte at pjakke efter en idiot dansk dreng fra et andet hold sagde til ham, skolen er ligeglad med fravær). Smidt ud. Fair nok. Det er reglen jo. To hvide danske piger i samme hold. Har haft meget mere fravær end han gjorde. Præsteret på samme niveau som han gjorde ift lektier osv. Blev ikke smidt ud. Rygterne var fordi, skolen vurderede, at pigernes IQ er høj, derfor kunne de sandsynligvis klare skolen bedre trods fravær (selvom på det tidspunkt havde det ikke viste det endnu, da det skete 2ish måneder efter vi startede skoleåret). Jeg synes ikke, det er fair. Reglene siger jo, at man smides ud, hvis man har X-fravær - no exceptions - apparently unless you're a single, danish mother in her 20s. De fik chance til at vise, at de kan opgaverne trods fravær (og de fortsat med at have fravær mindst to dage hver uge hele skoleåret), men den anden ikke kunne.
EDIT 4:
Tak til alle som har bidraget til debatten, uanset jeres meningepolitiske holdninger.
Jeg vil dog sige, at jeg for a long time syntes, Denmark havde en negativ eller underlig stemning ift debatter og diskussioner. Mange kommentarer opfattede jeg som barsk, grov, uhøflig, immature, provokerende, sometimes not even addressing the topic but just insulting politicians/public figures/etc - selv når brugeren kunne bevise en artikel osv., kunne tonen være hård. Just now with all the criticisms against that black lady, there were jokes about her appearance and weight - also about Paludan, though I personally didn't see those as often.
I dismissed that gut-instinct as me being wrong, fordi mit dansk er shit og jeg er ikke flydende, så måske var det bare mig, der havde misforstået noget eller at noget var lost in translation. Nu tror jeg, at jeg havde ret. Især når der har været nogle danskere, som har reached out og udtrykkede de samme opfattelser.
EDIT 5 (og forhåbentligt sidste):
Saying "Der findes ikke noget forkert i de reglepunkter du har nævnt. Alle immigranter skal går igennem det" is like saying that "All immigrants are affected by these ridiculously tough laws; therefore the laws are not discriminatory since it discriminates against all immigrants equally" lol. The problem isn't having laws per se. Laws for safeguarding are fine. But some laws are dumb as fuck and downright unfair and were clearly made to regulate certain ethnic groups. Tightening certain laws so it affects certain social groups more than others - chiefly for the sake of virtue signaling and gaining populitisk votes - is, actually, a form of discrimination. Where is the logic in not allowing working residents any safeguards against arbejdsløshed? Where is the fairness in denying the visa application of an immigrant who has worked full time and paid taxes for many years (some more than most danes), simply because he was jobless for a few months prior to sending his application? Where is the fairness in that, when someone from EU can get more rights for working/paying taxes in a shorter timeframe? Christ. Did you guys even listen to your own samfundsfag/jura classes? Honestly...
EDIT 6:
i have not anywhere said that this post is exclusively about systemic racism....... if you wanna get technical with it, i’d call the bullet points about laws and difficulty getting social mobility/access to school etc as institutional racism - whether it’s systemic, too, is a whole other discussion
submitted by surfergrl89 to Denmark [link] [comments]


2018.11.04 17:58 guilelessgull 5.November 2018 - Et skritt nærmere krig

5.november skal iransk eksport av olje og gass stanses med tvang. Det har USA bestemt, ivrig støttet av Saudi Arabia og Israel. Vedtaket blir håndhevet med økonomisk og geopolitisk makt.
Selv europeiske selskaper våger ikke trosse USAs forbud av frykt for å tape sin andel av det amerikanske markedet. Det har allerede utløst et dramatisk verdifall for den iranske valutaen og en stor nedgang i Irans inntekter.
Det er ingen tvil om at sankjsonene vil straffe Irans økonomi hardt, og vanlige iranere vil lide. Så mye erkjenner amerikanerne selv (fra US state dept i 2007):
   
https://wikileaks.org/plusd/cables/08ROME988_a.html
[regarding sanctions on Iran] the energy sector had not been targeted to date because of the [] desire to avoid perceptions that the international community is intentionally harming the Iranian people.
   
Da er i hvert fall alle kortene på bordet: Den 5.november innleder USA økonomisk krig mot Iran for å destabilisere landet uten hensyn til lidelsene de påfører vanlige iranere.
   
Og da er prosessen igang igjen: Enda et fjernt land skal smadres, og fra ruinene skal det bygges enda en klient-stat underlagt Imperiet USA. Av erfaring vet vi akkurat hva som skjer i forkant av USAs offensiver: Det utpekte offeret begår plutselig en hel rekke uforklarlige grusomheter. Så også denne gang. Som bestillingsverk er to iranske terroraksjoner "avslørt" så langt:
   
Et angivelig bombeangrep mot NCRI i Frankrike i juli
https://www.aftenposten.no/verden/i/P3AzR5/Folkemote-med-25000-deltagere-skulle-bombes-i-helgen-Slik-ble-det-avverget
Og et attentat mot et ASMLA medlem i Danmark nå i oktober.
https://www.nrk.no/norge/norsk-iraner-var-i-iran-rett-for-han-ble-arrestert-1.14273394
   
EU er den eneste handelsblokken av betydning som motsetter seg USAs sanksjoner. At Iran skulle svare med attentater og bombetokt i nettopp Europa er så forferdelig lite logisk at vi kunne forvente ørlite skepsis av våre politikere og media. Men det skjer ikke. Historien slukes rå, både politisk og redaksjonelt, og Danmark har allerede
Tatt initiativ i EU for ytterligere sanksjoner mot Iran.
med Norge som ivrig pådriver:
https://www.nrk.no/norge/norge-kalte-irans-ambassador-inn-pa-teppet-1.14275058
   
Hele greia lukter omtrent like vondt som WMDs i 2002. Både NCRI og ASMLA er tungt finansiert av statlige og private aktører som ønsker krig med Iran. De har store budsjetter, og et sterkt motiv for å rekruttere Europa til å støtte sanksjonene. Det kreves et absolutt minimum av kritisk tankegang for å skjønne faren for iscenesatte/falske-flagg episoder. Men den faren valgte Danmark og Norge å se totalt bort fra. De ventet ikke på dom eller andre bevis før de reagerte med skråsikker arroganse.
Hvorfor vil ikke norsk UD lære av sine tragisk dårlige vurderinger de siste 15 år?
Hele verden husker flommen av falske nyheter, progapanda og desinformasjon som kom i forkant av Irak, Libya og Syria krigene. Hvorfor ikke lære seg en ørliten posjon skepsis?
Det gjør vondt å se at Norge nok en gang stiller opp og ukritisk sprer informasjon som tjener maskineriet bak 3 blodige kriger de siste 15 år. Tiden da vi kunne unnskylde oss selv med blåøyd naivitet er forbi.
   
Mer om likhetene mellom Irak 2002 og Iran 2018:
https://nationalinterest.org/blog/skeptics/meet-organization-pushing-regime-change-iran%E2%80%94and-its-willing-american-accomplices
submitted by guilelessgull to undeletenorge [link] [comments]


2018.06.20 16:49 qchisq Artikel 11 og 13: Hvad de reelt siger

Hvis du ikke har opdaget det, så er internettet blevet spammet af folk der råber vagt i gevær over en traktat der bliver debatteret i EU lige nu. Ikke bare det, men det relevante udvalg har lige accepteret lovteksten, der nu bliver sendt til EU Parliamentet. I den traktat er det specifikt 2 artikler, nummer 11 og 13, som folk er sure på. De er sure over artikler 11 fordi den skulle indeholde en såkaldt "link skat" og artikler 13 fordi den skulle tvinge alle websteder til at tage indhold ned der potentielt overtræder folks copyright. Jeg besluttede mig for rent faktisk at læse de 2 artikler for at se hvad folk er så sure over. Jeg indrømmer gerne at jeg ikke er jurist, så det kan sagtens være at jeg misforstår noget i processen. Anyways, her er lovteksten hvis du selv vil danne en mening

Artikel 11

Første delparagraf af første paragraf definerer hvad artikel 11 dækker
Member States shall provide publishers of press publications established in a Member State with the rights provided for in Article 2 and Article 3(2) of Directive 2001/29/EC for the online use of their press publications by information society service providers
Jeg er ikke helt sikker på hvad "press publications" med de rettigheder der er defineret i "Article 2 and Article 3(2) of Directive 2001/29/EC" dækker over. Det kan være det bare er nyhedssider eller bogproducenter og jeg gider ikke til at læse Directive 2001/29/EC. Det her er tørt nok i forvejen. Det korte af det lange er at artikel kun dækker over "press publications". Menr den anden subparagraf af paragraf indeholder to meget vigtige pointer:
The rights referred to in the first subparagraph shall not apply in respect of uses of insubstantial parts of a press publication. Member States shall be free to determine the insubstantial nature of parts of press publications taking into account whether these parts are the expression of the intellectual creation of their authors, or whether these parts are individual words or very short excerpts, or both criteria.
Pointe 1: Det her bliver virkelig tørt. Pointe 2: De rettigheder som artikel 11 omfatter ikke brug af ting kun er en uvæsentlig del af værket og det er de individuelle medlemsstater der bestemmer hvad "uvæsentlig" betyder. Det betyder, eksempelvis, at hvis Polen beslutter at "uvæsentlig" betyder "hvad man kan forvente i dag på reddit", så gør reddit ikke noget strafbart hvis de har base i Polen, selv hvis Holland beslutter at "uvæsentlig" betyder "alt hvad der er lavet nogensinde".
Den næste interessante del af artikel 11 er paragraf 4
The rights referred to in paragraph 1 shall expire 1 year after the publication of the press publication. This term shall be calculated from the first day of January of the year following the date of publication.
Kort sagt, hvis du har copyright på noget, så er det kun omfattet af artikel 11 1 år plus løbende år. Fair nok, det er relativt lang tid hvis vi snakker nyhedsartikler. Men, igen, det er op til de enkelte stater at bestemme hvad "væsentlig" dækker over. Og jeg ville blive stærkt overrasket hvis medlemstaterne besluttede at de dækkede over links.
Det var sådan set hele artikel 11. Som jeg læser den, så er den eneste måde du kan tolke den som en link skat er hvis du antager at alle medlemsstater beslutter sig for at selv et link er en "væsentlig del" af at indlæg. Ville jeg foretrække at Parliamentet selv definerede det? Ja, uden tvivl. Men der er sikkert en eller anden polak eller ungarer der har råbt op om "SELVSTÆNDIGHED!!!", hvilket har medført den usikkerhed.

Artikel 13

Igen, lad os få defineret hvad artikel 13 taler om helt til at starte med:
An online content sharing service provider shall obtain an authorisation from the rightholders referred to in Article 3(1) and (2) of Directive 2001/29/EC in order to communicate or make available to the public works or other subject matter. Where no such authorisation has been obtained, the service provider shall prevent the availability on its service of those works and other subject matter, including through the application of measures referred to in paragraph 4. This subparagraph shall apply without prejudice to exceptions and limitations provided for in Union law
Basically, hvis du er en side som Reddit eller Youtube og du vil give adgang til noget der er beskyttet af artikel 3(1) og (2) i Direktiv 2001/29/EC, så skal du have lov til det først. Hvis webstedet ikke har fået lov til at give adgang til det værk, så skal man forhindre brugerne i at tilgå de værker. Og her er der ikke mulighed for at Sverige har lempligere regler end Tyskland.
Hvis vi kombinerer den her paragraf med artikel 11, så kommer jeg frem til at det er ok at linke til andre værker. Det er også ok at citere andre værker, så længe det bliver vurderet til at være en "uvæstenlig del" af indlægget. Webstederne kan holdes straffrie hvis de følger processen der bliver lagt frem i paragraf 4. I paragraf 4 står der nemlig at
In the absence of the authorisation referred to in the second subparagraph of paragraph 1, Member States shall provide that an online content sharing service provider shall not be liable for acts of communication to the public or making available to the public within the meaning of this Article when:
it demonstrates that it has made best efforts to prevent the availability of specific works or other subject matter by implementing effective and proportionate measures, in accordance with paragraph 5, to prevent the availability on its services of the specific works or other subject matter identified by rightholders and for which the rightholders have provided the service with relevant and necessary information for the application of these measures; and
upon notification by rightholders of works or other subject matter, it has acted expeditiously to remove or disable access to these works or other subject matter and it demonstrates that it has made its best efforts to prevent their future availability through the measures referred to in point (a).
Basically, webstederne holdes straffrie hvis de prøver "effektivt og proportionelt" at forhindre brugere i at tilgå "specific works or other subject matter" på deres platform OG de fjerner ting de har fået at vide bryder copyrighten.
Som jeg læser det her, så er det "bare" DMCA i Europa. Youtube og Google fjerner allerede automatisk ting som der indeholder ting der er copyrightet. Det her betyder bare at alle websteder der gerne vil have adgang til Europa skal implementere noget der minder om det som Youtube har kørende.
I paragraf 5 bliver "effektivt og proportionalt defineret"
The measures referred to in point (a) of paragraph 4 shall be effective and proportionate, taking into account, among other factors:
(a) the nature and size of the services, in particular whether they are provided by a microenterprise or a small-sized enterprise within the meaning of Title I of the Annex to Commission Recommendation 2003/361/EC, and their audience;
Dermed bliver små sider bliver ikke tvunget til at implementere copyright beskyttelse.
(b) the amount and the type of works or other subject matter uploaded by the users of the services;
Medmindre, selvfølgelig, at webstedet kun fungerer på grund af brud på den copyright
(c) the availability and costs of the measures as well as their effectiveness in light of technological developments in line with the industry best practice referred to in paragraph 8.
Dermed behver man ikke have anti-copyright "measures" hvis det bliver vurderet at de er for dyre i brug eller ikke er tilgængelige. Alt i alt synes jeg sådan set at det er ok defineret. Små websites bliver ikke omfattet af artikel 13 og hvis man ikke kan implementere anti-copyright measures på en måde der giver mening, så behøver man heller ikke gøre det.
Alt i alt, så mener jeg ikke at der er det store at hidse sig op over når man reelt har læst teksten igennem. Hvis du automatisk antager at medlemsstater vurderer at "væsentlig" betyder "alt der bare lugter af copy paste", så fair nok, der er noget at bekymre sig over. Men hvis du er en EU stat der gerne vil lokke websteder til landet, så laver du automatisk meget løse vilkår for webstederne. Artikel 13 er en smule vag, især i paragraf 5. Hvis du antager at embedsmændene automatisk antager at alle kan have Youtubes anti-copyright filter, så er der måske lidt problemer. Men det tvivler jeg stærkt på kommer til at ske, især efter de første par store sager
submitted by qchisq to Denmark [link] [comments]


2018.04.14 18:25 StefanStenStark Val av länder till säsong 13

Ok! Nu har vi lottat ut länder och hatten har sagt sitt vilket betyder att det är flera spelare som har väldigt fina länder men andra spelare är inte lika nöjda!
Om du känner att du vill byta land eller att du inte har ett land så får du skriva vilket land du vill ha här. Om det är så att du vill byta land skriv vilket land du byter från.
Exempel
Jag har inget land!
Sweden StefanStenStark
Eller
Jag har landet Majapahit men vill byta till:
England StefanStenStark
Tack för att du gör det lättare för mig genom att följa exemplet!
Lista på länder och spelare
En nästan uppdaterad karta på tagna länder i svart

kl 18.00 kommer jag inte längre uppdatera tråden. Så om du vill ha ett land efter kl 18 så får du vara med när vi startar kl 18.45 och välja ett ledigt land! Syns då.

Ainu Liberater-man
Ajuuraan Piccaruse
Aragon StefanStenStark
Ayutthaya Shedcape
Aztec Sur Mjölk
bahmanis Seth Wagner
Bengal Grullvar
Bohemia Seek
Brandenburg Penkis*swe
Brunei #:PSmiley Burgundy BA
Castile Pulverapa
Cusco Ailure
Dai Vet Bolowoli
Date Neoshero
Delhi Phoenix
East Frisia Philip
England Stiimp
Florence Zeppelin
Frankfurt Sorexsum
Frankrike Stoffe
Genoa Kottig
Hamburg Wilhelm
Hadramut Tiarilir
Hesse GGOut
Hisn Kayfa Drakdräparen
Holland Chipskinesen
Hormuz Löjtnant Crippling Depression
Hosokawa Shirazmatas
Jianzhou Hansson
Kilwa Sch3bb3
Kongo Cris
Korea Auxilior
Litauen Kaptenkys
Lubeck Giallooooo
Majapahit Charlie
Malacca Bluehunter
Mali Dantisd
Mamluks Taz7777
Marocko FREDlig
Milan Groogy
Napels Kawllie
Norge Rlyehz
Moscovy Traz Jävel
Oda Kalaslas
Ottomans Caroluz
Papal States MajskorvBBQ
Pasai SamuelSomFan
Pegu Spionbil
Polen Carolus
Portugal Ubåt
Qara Qoyunlu Ribo
Rassids DonQu
Sakalava TDSM
Schweiz NotTrulyEvil
Scotland Evronian
Serbien Serbien
Shimazu G-Force
Shun Streckkoden
Songhai Swine
Sverige Möller
Teutonic Order Zulco
Ternate mrniceguy_s
The Knights I_Am_Sweden
Timurids Julius
Transoxiania Eldar
Ungern Carolus Rex
Yan Kaffe
Venedig Hugi
Vijayanagar Neuron
wu Tezzla
Österrike Revuxus
submitted by StefanStenStark to SwedditUniversalis [link] [comments]


2018.01.14 17:39 Deutsche-pilot It ain't no vacation! (Update)

Hallo laute!
After my first post I went back and reread just about everything. Even when you are prepared its still so overwhelming. But reading through this sub everyday and researching as much as I could, things started taking shape. Thought I'd post an update!
I mean other than this I think we are getting on the right track! Getting all documents we can think of apostille. Translated if needed. Letters of recomendation, portfolio.
If anyone has tips, ideas, critisisms please! I'm all ears.
No one really tells you the mental toll this kind of preparation takes, things dont work out half the time. Had to get tons of retraining and check flights. Euro doesnt stop climbing. Just my new German passport took 3 months to arrive. Then you have to deal with family being worried. People asking questions. It's not a vacation after all!
Thanks for reading!!
submitted by Deutsche-pilot to germany [link] [comments]


2016.09.03 01:15 WandangDota Grauenvolles Online Date

Sowas habe ich noch nie erlebt!
Heute hatte ich mich endlich mal getraut mich mit einem Onlinedate zu treffen. Wir hatten einen schönen Abend, gut gegessen und viel geredet.
Danach wollten wir noch wohin und mussten dafür mit unseren jeweiligen Auto Kolonne fahren. Da ich aber nicht auffahren wollte ließ ich mehrere Autolängen Abstand.
Diese Lücke nutzte ein Arschloch aus, als er mich bei Gegenverkehr überholen wollte. Beim Einscheren schnitt er mich und ich landete im Graben. Auto Totalschaden.
Und was macht mein Date? Es fährt seelenruhig weiter! Als wäre nichts passiert. Als ob der nichts bemerkt hätte!
Unfassbar sowas! Und das schlimmste?
Mein Handy ist auch noch dabei kaputt gegangen. Da musste ich glatt ne Ewigkeit auf Hilfe warten.
Also Mädels, Finger davon lassen!
submitted by WandangDota to de [link] [comments]


2016.01.06 18:35 kastabort156341f Dags att säga upp medlemskapet på Willys

Detta hände för några minuter sen. Min barndomsvän kom på besök imorse, vi hade haft en trevlig dag och bestämde oss för att gå till willys för att handla något att laga till middag. Willys i min stad är nyöppnat och fanns inte när min vän bodde här. Allt går smidigt, vi plockar på oss alla varor som krävs för att göra tacos, rör oss mot kassan och märker att kön är väldigt lång (endast en kassa öppen).
Under tiden vi står i kön ser min vän att den unga kassörskan är väldigt söt, jag viksar lite diskret till honom att jag alltid brukar välja hennes kassa. Vi lastar upp varorna på bandet, min vän tar fram kortet för att betala varpå kassörskan frågar "Var det bra så?". Nu till det jobbiga, min vän svarar "Nej, jag behöver ditt nummer så jag kan bjuda ut dig på en date i helgen!".
Kassörskan rodnade, jag rodnade, alla blev tysta och blickarna riktades mot oss, jag skyndade mig till andra sidan för att packa varorna samtidigt som min vän håller ögonkontakt och ler mot kassörskan.
Nu måste jag börja gå till ICA som ligger 2km bort för att handla, kanske dags att flytta till andra sidan landet också.
Skäms inte invandrare för sånna här saker? (Han fick numret, jävla don juan bosnier.)
submitted by kastabort156341f to swedishproblems [link] [comments]


Debunking The Many Myths of Sweden  Aron Flam & Henrik ... 5 x Kaj: I landet hvor Kaj'erne bor.avi - YouTube Dagbladet - YouTube Dating.dk sætter prisen ned - Laura  Dating.dk TV Martskursus 2020 med LandboUngdom Wenn du dein Date so aufbaust, landest du mit ihr im Bett ... 5 x Kaj - I landet hvor Kaj'erne bor #1 Dania: „Casual-Dating ist wie im Supermarkt einkaufen.' Dag Sørås - Beste Klipp

Online dating i Danmark Date mænd og kvinder i Danmark ...

  1. Debunking The Many Myths of Sweden Aron Flam & Henrik ...
  2. 5 x Kaj: I landet hvor Kaj'erne bor.avi - YouTube
  3. Dagbladet - YouTube
  4. Dating.dk sætter prisen ned - Laura Dating.dk TV
  5. Martskursus 2020 med LandboUngdom
  6. Wenn du dein Date so aufbaust, landest du mit ihr im Bett ...
  7. 5 x Kaj - I landet hvor Kaj'erne bor
  8. #1 Dania: „Casual-Dating ist wie im Supermarkt einkaufen.'
  9. Dag Sørås - Beste Klipp
  10. Klovner i kamp - Langt å gå (Offisiell video) - YouTube

Vi kender alle sammen nogle der har mødt hinanden på Dating.dk - for hvorfor skulle det ikke virke for dig? Opret dig profil på Dating.dk i dag. 5 x Kaj synger deres kolonihavehit i musikvideo fra 1987 Se på dette som en innføring i den norske komikeren Dag Sørås. Det er få komikere i dette landet med åpenbart preg av skikkelser som Lenny Bruce og George Carlin. Mer trengs ikke å sies ... 5 x Kaj I landet hvor Kajerne bor - Duration: 3:27. charlotte larsen 4,753 views. 3:27. ABBA - The Winner Takes It All (1980) HD 0815007 - Duration: 4:49. ForbiddenInGermany2 Recommended for you. Hier für das gratis Beratungsgespräch bewerben: http://bit.ly/GratisBeratungsgespräch Im Video geht es darum, wie du eine Frau vom Date ins Bett bzw. in eine... Tidal: goo.gl/bZXCxW Spotify: goo.gl/Fr02s4 Dave Rubin of The Rubin Report talks to Aron Flam (Swedish Comedian) and Henrik Jönsson (Swedish Entrepreneur) about the many myths of Sweden. They discuss t... Dagbladet er først ute med siste nytt! Hos oss finner du det beste innen nyheter, sport og underholdning - alltid oppdatert. For ferske nyheter døgnet rundt ... Netværk, bestyrelsesarbejde og dating - det er bare nogle af de områder, som deltagerne fra LandboUngdom på årets Martskursus blev klogere på i weekenden. Kom med ind på Dalum Landbrugsskole ... Man hat Dates, landet zusammen im Bett. Et voilà, die Friends-with-Benefits-Situation ist perfekt. Wer es lieber etwas versteckter mag, für den ist vielleicht Casual-Dating eher was.